ביחד קל יותר לעשות את השינוי

מילוי פרטים לשאלות, עדכונים ופרסומים


קבוצות אימון

ה אני באמת רוצה בחיים? מתי ואיך אמצא אהבה? איך משפרים את הזוגיות? האם אני בתחום העיסוק הנכון לי? שאלות אלה ואחרות עולות ביומיום של כל אחד ואחת מאיתנו. במסגרת קבוצת אימון כל משתתף עושה את השינוי האישי שלו ובו זמנית שותף לתהליך קבוצתי עוצמתי.

כמאמן בכיר אני עוסק בשנים האחרונות בהנחיית קבוצות נוער ומבוגרים. בנוסף, כבעל מגבלה פיזית, התמחתי עם השנים וצברתי ניסיון רב בהנחיית קבוצות נוער ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים בשיתוף פעולה עם אגף הרווחה של עיריית בת-ים. הקבוצות הינן קבוצות אימון משותפות בהן ניתן מקום אישי לכל אחד ואחת מהמשתתפים לפרוק את ההתמודדויות והשאלות האישיות המטרידות אותם.

קבוצות אלה מאפשרות למשתתפים לדבר על דברים שכואבים להם, להקשיב, לשתף, לקבל תמיכה וייעוץ ולהרגיש שהם לא עוברים את התהליך לבד. כבר במפגש הראשון אני נוהג לקיים "תיאום ציפיות" במהלכו כל אחד מהמשתתפים מעלה את הנושאים עליהם ירצה שנשוחח במהלך המפגשים, כאשר בשלב השני אני מעבד את כל הנושאים שהועלו במפגש ובונה תוכנית אימון רלוונטית, מעניינת ומאתגרת עבור כלל המשתתפים.

אימון משפחתי

חיי משפחה הם לא חיים קלים – זהו גרעין שבו צריכים להתקיים יחדיו מספר נפשות שונות בעלות רצונות ודרכי התנהלות שונים. לעיתים קרובות קיימת חוסר הסכמה בין מספר חברי משפחה, דבר שעלול ליצור מתחים בתוך התא כולו. תקשורת תקינה ובריאה בין כל בני המשפחה היא דבר הדורש בנייה וטיפוח בהבנה וסבלנות – אני כאן כדי לעבוד על זה אתכם.

במהלך הייעוץ נוכל לעבוד על היחסים הבינ-אישיים בין הורים לילדים, אחים, חמות וכלות או חתנים. הייעוץ אף תורם להבנה של הצד השני ולתמיכה בצדדים שלא נלקחים בחשבון בעת סכסוך במשפחה.