שום דבר לא צריך להפריע לך בדרך להצלחה

מילוי פרטים לשאלות, עדכונים ופרסומים


אימון זוגי

מערכת היחסים הזוגית היא המערכת המשמעותית והמורכבת ביותר בחיינו. כל צד בזוגיות מגיע לתוכה כשהוא מלא בציפיות, תקוות ורצונות. אך לעיתים, הציפיות בין בני הזוג סותרות זו את זו והדבר יוצר סכסוכים, מריבות ואכזבות מהיחסים.

רוב הזוגות, לאחר תקופה של התאהבות, מגיעים לרגעי התפכחות ומתחילים לשים לב לדברים שמפריעים ומטרידים אותם לגבי ההתנהלות של בן או בת הזוג. מכאן, מגלה הזוג שלנהל משק בית יחד ומערכת יחסים זוגית היא משימה מורכבת וקשה.

לאחר תקופת ההתפכחות, מגיע הזוג לצומת דרכים ולתהיות לגבי ההתאמה ביניהם. לעיתים, יש צורך בהתערבות חיצונית שתעזור לגשר על הפערים ולהביא את הזוגיות לנתיב זורם המאפשר התקדמות והתפתחות. באמצעות אימון זוגי אוכל להעניק לכם את הכלים הנכונים להתמודדות בחיי הזוגיות ולעזור לכם להגיע אל זוגיות בריאה, טובה ומאושרת.

אימון משפחתי

חיי משפחה הם לא חיים קלים – זהו גרעין שבו צריכים להתקיים יחדיו מספר נפשות שונות בעלות רצונות ודרכי התנהלות שונים. לעיתים קרובות קיימת חוסר הסכמה בין מספר חברי משפחה, דבר שעלול ליצור מתחים בתוך התא כולו. תקשורת תקינה ובריאה בין כל בני המשפחה היא דבר הדורש בנייה וטיפוח בהבנה וסבלנות – אני כאן כדי לעבוד על זה אתכם.

במהלך הייעוץ נוכל לעבוד על היחסים הבינ-אישיים בין הורים לילדים, אחים, חמות וכלות או חתנים. הייעוץ אף תורם להבנה של הצד השני ולתמיכה בצדדים שלא נלקחים בחשבון בעת סכסוך במשפחה.